زیبایی بدون عمل جراحی!

 

 

 

عمل های زیبایی تحول عظیمی در صنعت زیبایی ایجاد کرد. سال های نه چندان دور برخی به سراغ عمل های جراحی زیبایی می رفتند، اما خیلی ها به خاطر ترس از جراحی، اتاق عمل، بیهوشی، عوارض بعد از عمل و مسائل اینچنینی، ترجیح می دانند سمت این جراحی ها نروند.

 اما حالا با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، روش هایی بسیار ساده تر برای انواع مسائل زیبایی معرفی شده و حتی انجام می شود؛ دو نمونه از این روش ها، لیفت سینه با نخ و لیفت بینی بدون جراحی است.

لیفت سینه با نخ

لیفت سینه با نخ یکی از عمل های زیبایی سینه است. بیشتر  زنانی که به دلایلی مانند زایمان و شیردهی، اضافه وزن،سیگار و موارد دیگر دچار افتادگی سینه می‌شوند به سراغ آن می روند. داشتن اندامی ایده‌آل و سینه‌های خوش فرم و زیبا برای خانم‌ها یکی از اتفاقات مطلوبی است که با انجام فعالیت‌های مختلفی مثل ورزش نیز بدست می آید؛ البته نه برای همه!

 عمل های زیبایی سینه مثل لیفت سینه با نخ برای کسانی است که با ورزش به هدف خود نرسیده اند؛ و در کنار آن تمایلی به جراحی ندارند. بعضی از تغییرات مثل افتادگی سینه در خانم‌ها با ورزش کردن قابل ترمیم نیست و تنها با انجام عمل‌های جراحی مثل لیفت سینه با نخ می‌توان به فرم دلخواه رسید.

البته انجام این عمل منوط به تشخیص پزشک و شرایط کنونی متقاضی عمل است. درمان لیفت سینه با نخ در نهایت، افتادگی سینه را از بین می برد و به سینه حالتی خوش فرم می دهد. افرادی که قصد کوچک یا بزرگ کردن سینه خود را دارند، نباید به سراغ این روش بروند.

دلایل افتادگی سینه

افتادگی سینه در بانوان دلایل متعدد و متفاوت زیادی می تواند داشته باشد. یکی از شایع ترین دلایل آن بارداری و شیردهی است. در دوران بارداری مادر دچار افزایش وزن می‌شود و در طول دوران شیردهی سینه پر از شیر می‌شود. این عوامل باعث می‌شود سینه تحت تاثیر جاذبه زمین قرار گیرد و بعد از پایان دوره شیردهی غدد شیری جمع می‌شود اما بافت سینه به دلیل اینکه مدت زیادی کشیده شده است دچار افتادگی می‌شود.

لیفت بینی بدون جراحی چیست؟

عمل بینی یکی از متداول ترین جراحی های زیبایی است که در کشور ایران نیز درصد بالایی متقاضی دارد. همانطور که بالاتر اشاره شد؛ ممکن است برخی افراد با جراحی، بیهوشی و غیره مشکل داشته باشند، این جاست که لیفت بینی بدون جراحی حرف اول را می زند. این روش خون و خونریزی ندارد و متقلضی دوران نقاهت راحت تری را می گذراند.

لیفت بینی بدون جراحی روشی است که در آن به منظور رفع کردن ایرادهای ظاهر بینی یا برخی عوارض پزشکی نظیر مشکلات تنفسی و انحراف از متد هایی بدون نیاز به تیغ و شکافتن و بیهوشی استفاده می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان در بخش‌های مختلف بینی تغییر ایجاد کرده و تناسب بینی و سایر اجزای صورت را بیشتر کرد.

لیفت بینی بدون جراحی برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی لیفت بینی بدون جراحی دارای محدودیت یا ممنوعیت خاصی نیست و هر فردی می‌تواند از این روش و نتایج آن بهره مند شود.

روش های لیفت بینی بدون جراحی

لیفت بینی با نخ

الیفت بینی با نخ یک تا دو سال دوام داشته و پس ‌از آن نیاز به ترمیم مجدد دارد. در این روش پزشک به کمک از قرار دادن نخ‌های ریز در بافت پوست بینی شما آن را به شکل مناسب تغییر می‌دهد. نخ‌های مورداستفاده در این روش از جنس نخ بخیه بوده و قطر آن‌ها 0.12 میلی‌متر است. این نخ‌ها پس از مدتی جذب بدن می‌شوند. 

لیفت بینی با تزریق ژل

برای افرادی مناسب است که می‌خواهند افتادگی بینی خود را برطرف کنند یا بر روی بینی خود دارای زخم هستند. همان‌طور که از نامش پیدا است، لیفت بینی بدون جراحی با تزریق ژل به نواحی مختلف بینی انجام می‌شود.

در این مطلب سعی کردیم اشاره کوتاهی به انواع روش های زیبایی بدون نیاز به جراحی اشاره کنیم. اگر شما هم مایل هستید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید، به سایت ویکی درمان مراجعه نمایید.

 

 

Comments

Popular posts from this blog

دریافت مشاوره سئو از شرکت سئو سایت

خرید گوشی موبایل با قیمت مناسب در هر زمان